Ads 468x60px

Social Icons

4.

17 Mayıs 2014 Cumartesi

GT-S5830i - Daha Fazla Uygulama Yükleme - Uygulama Belleğini Arttırma ve Telefondaki Uygulamaları Hafıza Kartına Taşıma

GT-S5830i Uygulama Belleğini Arttırma ve Telefondaki Uygulamaları Hafıza Kartına Taşıma

NOT: Bu işlemleri Yapabilmek için Telefonunuzun Root lu Olması Gerekmektedir. Root Yapmak için Tıklayın.

Öncelikle Marketten "Link2SD" Uygulamasını Telefonumuza Kuruyoruz.Burdan

Daha Sonra Telefonumuzda Birkaç Ayar Yapmamız Gerekiyor.

"Ayarlar/Uygulamalar/Gelişim/USB hata ayıklama" Etkin Yapıyoruz.

Daha Sonra Link2SD Programını Açıyoruz

Sırasıyla Seçenek/ayarlar/Kurulum Yeri/Harici Seçiyoruz. Artık Kuracağımız Uygulamalar. Otomatik men Hafıza Kartına Kurulacak.

Şimdi Gelelim Telefondaki Uygulamarı Hafıza Kartına Taşımaya

Filtre den Dahili deki Uygulamarı Gösterelim. Sonra Hafıza Kartına Taşımak İstediğiniz Uygulamalara Tıklayın Açılan Pencerede "SD karta taşı" Tıklayınca Uygulama SD Kartına Taşınacaktır.
NOT: Eğer Witget ini Kullandığınız Bir Program Varsa SD Karta Taşırsanız Witget Çalışmıcaktır. Onun için Witgetini Kullandığınız Programın Telefon Hafızasında Olması Gerekmektedir.


Bu İşlemleri Yaptığınızda Belli Miktarda Yer Açılacaktır. Şimdi Daha Fazla Yer Açıcaz.
Nasıl mı Telefonumuzdaki İşimize Yaramayan Sistem Uygulamalarını Silicez.


Bu işlemi Yaptıktan Sonra Uygulamayı Geri Getirmeniz Mümkün Olmucaktır.
NOT: Bilmediğiniz Uygulamaları Silmeyiniz. Telefonunuz Çökebilir. örnğ. "Samsung Ana Sayfası" Bu Uygulama Telefonunuzun Menü home Widget ekranın Uygulamasıdır. Bunu silerseniz telefonunuz kapkara olacaktır.

ŞİMDİ GELELİM SİLEBİLECEĞİNİZ UYGULAMALARIN LİSTESİNE

-Gallery3D.apk : Bu Telefonun Galeri Uygulamasıdır. Ben Telefonumdan Sildim Bunun Yerine Daha ufak ve kullanışlı "QuickPic" Yükldeim Marketten Bulabilirsiniz.

-Browser.apk : Ben Telefonun Kendi internet tarayıcısını Hiç kullanmadığım için sildim yerine "maxthon web browser" kullanıyorum

Ben Google Haritaları Hiç Kullanmadığım için Sildim. Siz Silmek istemiyorsanız. Yer açmak istiyorsanız. link2sd ile açın kullanıcı uygulaması yap diyin sonra sd karta taşıyın.böylece telefonda değilde hafıza kartında olacaktır.

gmail, Google search, Google Talk, Street View on Google Maps, Swype, Voice Search uygulamalarınıda aynı buşekilde kullanıcı uygulaması yapabilirsiniz. yanlız ben bu söylediklerimin. hepsini kullanmıyorum benim ihtiyacım olmuyor. onun için tercihi size bıraktım

Samsung Apps - SamsungApps.apk Biz Google Playden uygulama indirdiğimiz için. Samsung apps ye gerek yok onun için silebilrisiniz.
Samsung hesabı - signin.apk Samsung Apps için Gerekli Onu sildiyseniz bunuda siliniz.

SamsungAppsUNA2 - SamsungAppsUNA3.apk  SamsungApps nin uzantısı silebilrisniz.

Yahoo finance - SamsungWidget_StockClock.apk Gereksiz Silebilrisiniz.

 Allshare Boş Bir Uygulama Silebilirsiniz.

-MyFiles.apk Telfonun Varsayılan Dosya Yöneticisidir. Pek Kullanışlı Değildir. Öncelikle Marketten "ES File Explorer" indirin sonra bunu silin

Bunlarıda Rahatlıkla Silebilirsiniz.  

Ana ekran ipuçları
E-Posta - EmailWidget.apk
Google Arama - GoogleQuickSearchBox.apk (Google Arama Motoru Uygulaması)
Haberler ve Hava Durumu - GenieWidget.apk
İkili Saat - Dualclock.apk
Orman - Forest.apk
Program monutorü - SamsungWidget_ProgramMonitor.apk
Social Hub - UnifiedInbox.apk
Yazılım güncelleştirme - fotaclient.apk (Telefondan Yazılım Güncelleştirme Yapmayanlar kaldırabilir)
Yazılım güncelleştirme - syncmldm.apk
(Telefondan Yazılım Güncelleştirme Yapmayanlar kaldırabilir)

0 yorum:

Yorum Gönder